Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer of klik hier om te accepteren. Accepteren Lees meer

VCMB - Verbonden door creditmanagement kennis!
VCMB

Atradius

Atradius is een toonaangevende wereldwijde kredietverzekeraar die de groei van haar klanten wil ondersteunen door hun credit- en cashmanagement te versterken. Daartoe bieden we een groot aantal diensten voor creditmanagement aan.
Naast onze belangrijkste kredietverzekeringsproducten zijn dat borgstelling, incassodiensten en herverzekering. Al deze diensten worden ondersteund door de expertise van onze mensen en een schat aan voortdurend bijgewerkte financiële informatie over meer dan 200 miljoen bedrijven over de hele wereld. Met onze strategisch gelegen kantoren verspreid over zes continenten staan wij dicht bij onze klanten en de markten waarin zij zakendoen. Met een totale omzet van meer dan 1.6 miljard euro hebben wij onze plaats als toonaangevende wereldwijde handelskredietverzekeraar ruimschoots verdiend.

U kunt vertrouwen op onze grondige kennis van de markten waar u actief bent en onze uitgebreide ervaring met de lokale zakelijke cultuur. Ondersteuning van uw ambities vormt de rode draad binnen onze organisatie: van uw accountmanager tot onze lokale klantenservice en de onmisbare kredietanalisten, die een gedegen kennis hebben van zowel de risico’s waar uw afnemer aan is blootgesteld, als van de kansen en bedreigingen in de landen waar u zakendoet. Met de kennis, middelen en hulp die wij bieden voor uw risicobeheer, kunt u zich zo beter richten op het realiseren van duurzame, veilige en afgewogen groei.


http://www.atradius.nl
online.nl@atradius.com incasso.nl@atradius.com

David Ricardostraat 1
1066 JS Amsterdam
Tel. 020-5539111

Gepubliceerden kennisartikelen

Drie tips om fraude te voorkomen

Zo ontmasker je een fraudeur Slachtoffer worden van een dergelijke fraudeur geeft veel frustratie. Ze bestaan: ondernemingen die goederen ...

Optimaliseer je debiteurenbeheer

Het proces van een lead tot een betaalde factuur kan van onderneming tot onderneming verschillen, maar in grote lijnen is ons advies in de procedure b...

5 tips bij telefonisch aanmanen

Bij een achterstallige betaling van een klant is het altijd goed om een herinnering en aanmaning per e-mail of post te versturen. Bellen werkt vaak no...

1 2 3 5
© 2017 VCMB Maatwerk software door Way2Web

Wanneer onderneemt u actie bij het signalen van betalingsachterstanden?

Laden ... Laden ...