Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer of klik hier om te accepteren. Accepteren Lees meer

VCMB - Verbonden door creditmanagement kennis!
VCMB

Cross-channel

De klant kan een paar kanalen gebruiken die op elkaar afgestemd zijn om zijn product/service te verkrijgen. Hierbij bepaald het bedrijf welke kanalen geschikt zijn voor de klant om tussen te kiezen.

De details van cross-channel:

Bij cross-channel biedt een verkoper zijn goed aan via een beperkt aantal kanalen. Bijvoorbeeld via thuisbezorging, het pakket ophalen in de winkel of bij het postkantoor. Door een paar verschillende opties te creëren kan de klant zijn een kanaal kiezen dat voor hem beter geschikt is. Hierdoor kun je als verkoper je afzet vergroten. Bij cross-channel kun je ervan uitgaan dat de prijzen op de webshop hetzelfde zijn als in de winkel. Dat komt doordat de kanalen op elkaar zijn afgestemd. Bevalt het pakketje niet, dan kan het in de winkel afgegeven worden of geretourneerd worden naar het magazijn.

Hoe zit het dan met?

Voor meer informatie neem contact op met credipedia@vcmb.nl 

© 2020 VCMB - Website door: New Fountain

Wanneer onderneemt u actie bij het signalen van betalingsachterstanden?

Laden ... Laden ...