Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer of klik hier om te accepteren. Accepteren Lees meer

VCMB - Verbonden door creditmanagement kennis!
VCMB

Multi-channel

De klant kan een paar kanalen gebruiken die niet op elkaar afgestemd zijn om zijn product/service te verkrijgen. Hierbij bepaald het bedrijf welke kanalen geschikt zijn voor de klant om tussen te kiezen.

De details van multi-channel:

Bij multi-channel biedt de verkoper zijn goed aan via een aantal losstaande kanalen. De winkel en de webshop zijn gescheiden van elkaar. Hierdoor kunnen de prijzen onderling verschillen. Een pakket dat is besteld via de webshop kan bijvoorbeeld niet geretourneerd worden in de winkel. In sommige gevallen is het namelijk makkelijker om de kanalen gescheiden te houden. Echter dit kan enige frustraties opleveren bij klanten.

Hoe zit het dan met?

Voor meer informatie neem contact op met credipedia@vcmb.nl

© 2020 VCMB - Website door: New Fountain

Wanneer onderneemt u actie bij het signalen van betalingsachterstanden?

Laden ... Laden ...