Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer of klik hier om te accepteren. Accepteren Lees meer

VCMB - Verbonden door creditmanagement kennis!
VCMB

Omni-channel

De klant kan heel veel kanalen gebruiken om een product of dienst te verkrijgen. Alle kanalen zijn op elkaar afgestemd en de klant kan naar zijn behoren hier gebruik van maken.

De details van omni-channel:

Een klant kan via social-media, het internet of in de winkel terechtkomen bij de producten en deze direct kopen, laten bezorgen of ergens ophalen. Via elk kanaal wordt dezelfde prijs en informatie weergegeven. Als zijn bestelling te laat binnenkomt kan hij de winkel bellen, sms-en of emaillen om de situatie te begrijpen. Alle kanalen zijn op elkaar afgestemd waardoor het niet uitmaakt via welk kanaal de klant contact opneemt. Tegenwoordig komt deze vorm steeds vaker voor. Slimme systemen en procedures zorgen ervoor dat er makkelijk, snel en automatisch gecommuniceerd kan worden. Hierdoor is de klant niet alleen tevreden, maar het personeel ook.

Hoe zit het dan met?

Voor meer informatie neem contact op met credipedia@vcmb.nl

© 2020 VCMB - Website door: New Fountain

Wanneer onderneemt u actie bij het signalen van betalingsachterstanden?

Laden ... Laden ...