Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer of klik hier om te accepteren. Accepteren Lees meer

VCMB - Verbonden door creditmanagement kennis!
VCMB

Met data-driven marketing naar een 360º klantbeeld

Marketing kan oneindig veel data over de doelgroep verzamelen en daarmee beter inzicht krijgen in hun wensen, behoeften en (toekomstige) gedrag. Maar welke data is hierbij relevant? En hoe bundelt en analyseert u deze data om tot een 360º klantbeeld te komen? Dit staat centraal tijdens het webinar op dinsdag 5 juli.

Tijdens dit webinar vertelt Bart Redder, Group CRM & Intelligence Manager bij Graydon, welke stappen u kunt nemen om uw doelgroep van top tot teen te doorgronden. Bovendien deelt Dennis van der Horst, Business Development Director bij Redfoxblue, aan de hand van praktijkvoorbeelden hoe u data over uw doelgroep bundelt, analyseert en intelligent toepast.

Volg het webinar en ontdek:

Hoe u bepaalt naar welk klantbeeld u toe wilt werken
Welke databronnen u kunt gebruiken om uw doelgroep te leren kennen
Wat een 360º klantbeeld in de praktijk oplevert
Hoe andere bedrijven data toepassen voor het ontwikkelen van een integraal klantbeeld [praktijkvoorbeelden]
Hoe u morgen kunt starten met het doorgronden van uw doelgroep

© 2019 VCMB Maatwerk software door Way2Web

Wanneer onderneemt u actie bij het signalen van betalingsachterstanden?

Laden ... Laden ...