Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer of klik hier om te accepteren. Accepteren Lees meer

VCMB - Verbonden door creditmanagement kennis!
VCMB

5 tips bij telefonisch aanmanen

Bij een achterstallige betaling van een klant is het altijd goed om een herinnering en aanmaning per e-mail of post te versturen. Bellen werkt vaak nog beter.

Vijf tips hoe je een renderend telefoongesprek kunt voeren met een wanbetaler.

• Toon begrip, om de klantrelatie te behouden
• Stel open vragen en vul niets in
• Wees altijd concreet over het doel van het gesprek

Mocht je van plan zijn contact op te nemen met een niet-betalende klant, neem dan onderstaande tips ter harte. Ze geven je houvast tijdens een ogenschijnlijk simpel telefoontje. Want telefonisch aanmanen is zoals gezegd erg effectief, maar doe het wel op de juiste manier. Lees meer.

Gerelateerde artikelen

Spookfacturen over niet betaalde app

Spookfacturen over niet betaalde app

Uit naam van gerechtsdeurwaarders hebben meerdere mensen valse e-mails ontvangen. In deze e-mails vragen de deurwaarders om een...

Ondertekening gedragsregels

Ondertekening gedragsregels

Onze nieuwe gedragsregels zijn door de VCMB ALV bekrachtigd. Een aantal leden hebben die al ondertekend teruggestuurd, maar nog lang niet allemaal. In...

© 2019 VCMB Maatwerk software door Way2Web

Wanneer onderneemt u actie bij het signalen van betalingsachterstanden?

Laden ... Laden ...