Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer of klik hier om te accepteren. Accepteren Lees meer

VCMB - Verbonden door creditmanagement kennis!
VCMB

Betaalt mijn klant mijn factuur wel?

5 tips om de kans op wanbetaling te voorkomen:

1. Ga het gesprek aan met je klant.
2. Durf kritische vragen te stellen aan je klant.
3. Check informatie op internet over je klant.
4. Wees transparant over wat en hoe jij levert.
5. Check de financiële situatie van je klant.

Heeft u vragen hoe dit te organiseren of vragen m.b.t. de financiële situatie van uw klant, neem dan contact op een een van de leden van het VCMB.

Gerelateerde artikelen

Spookfacturen over niet betaalde app

Spookfacturen over niet betaalde app

Uit naam van gerechtsdeurwaarders hebben meerdere mensen valse e-mails ontvangen. In deze e-mails vragen de deurwaarders om een...

Ondertekening gedragsregels

Ondertekening gedragsregels

Onze nieuwe gedragsregels zijn door de VCMB ALV bekrachtigd. Een aantal leden hebben die al ondertekend teruggestuurd, maar nog lang niet allemaal. In...

© 2019 VCMB Maatwerk software door Way2Web

Wanneer onderneemt u actie bij het signalen van betalingsachterstanden?

Laden ... Laden ...