Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer of klik hier om te accepteren. Accepteren Lees meer

VCMB - Verbonden door creditmanagement kennis!
VCMB

“Experian heeft zijn toegevoegde waarde laten zien”

De schitterende catalogus van Bonprix valt periodiek bij meer dan twee miljoen huishoudens in Nederland op de deurmat. Vervolgens kunnen klanten direct uit de catalogus of via de webwinkel hun bestelling plaatsen.
Al sinds 2007 maakt Bonprix voor het veilig online betaalproces gebruik van de diensten van Experian. Reden genoeg voor een interview met Marine Puech, Financial Manager bij Bonprix.

Allereerst, kunt u Bonprix kort introduceren?

“Wij zijn een dochteronderneming van de OTTO-groep en verkopen in meer dan 25 landen wereldwijd. Onze producten variëren van kleding en
schoenen tot meubels en woonaccessoires. We zijn voornamelijk actief in Europa, maar ook in de Verenigde Staten, Rusland en sinds kort Brazilië. Sinds 1991 zijn we actief op de Nederlandse markt en hier komt circa 80 procent van de omzet via het web: www.bonprix.nl.
Kenmerkend aan onze organisatie is dat wij standaardcollecties voor heel Europa hebben en een lage prijsstelling kennen. Dit gecombineerd met een goede klantenservice zorgt dat wij succesvol zijn in elk van de genoemde landen.”

De samenwerking met Experian dateert van 2007 …

“Ja, dat klopt. De Bonprix Group in Frankrijk – die over Frankrijk, België en Nederland gaat – gebruikt al sinds 2007 oplossingen van Experian. Dit
betreft QAS voor datakwaliteit en Cheetahmail voor e-mailmarketing. Sinds 2012 gebruiken wij ook een kredietwaardigheidscheck voor Nederland.”

Lees meer in het volgende artikel interview-bonprix

Gerelateerde artikelen

© 2018 VCMB Maatwerk software door Way2Web

Wanneer onderneemt u actie bij het signalen van betalingsachterstanden?

Laden ... Laden ...