Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer of klik hier om te accepteren. Accepteren Lees meer

VCMB - Verbonden door creditmanagement kennis!
VCMB

Kredietbeheer is een belangrijk tussenstation tijdens de reis naar klantbetrokkenheid

Het wordt tijd dat bedrijven zich realiseren dat het de taak van de hele organisatie is om klanten tevreden te houden. Van elk station langs de customer journey wordt verwacht dat het de klant een positieve ervaring biedt. Daarom geldt hetzelfde voor de afdeling credit management, een belangrijk tussenstation waar een organisatie echt het verschil kan maken.

Deze whitepaper beantwoordt de volgende vraag: hoe zorgt de organisatie ervoor dat de klant op alle stations dezelfde positieve ervaring heeft, zelfs wanneer de klant betalingsmoeilijkheden heeft en uiteindelijk te maken krijgt met de afdeling ‘Credit Management’?

Hoe echt het verschil maken? De feiten en cijfers leiden tot de volgende logische stappen richting klanttevredenheid.klantbetrokkenheid infographic

Gerelateerde artikelen

© 2018 VCMB Maatwerk software door Way2Web

Wanneer onderneemt u actie bij het signalen van betalingsachterstanden?

Laden ... Laden ...