Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer of klik hier om te accepteren. Accepteren Lees meer

VCMB - Verbonden door creditmanagement kennis!
VCMB

Ontdek waarom klantinzicht uw grootste kans is en risico vormt voor uw omzet

Veel organisaties vinden het moeilijk om losse data te koppelen, de klantervaring te maximaliseren en de omzet te laten groeien tijdens de customer lifecycle.

In het nieuwe rapport van Forrester Consulting, Winnen in het klantentijdperk , geeft 81% van de senior leaders klantinzicht aan als topprioriteit voor hun organisaties. Zij realiseren zich dat de best presterende bedrijven, bedrijven zijn die klantinzichten gebruiken voor een slimme, gepersonaliseerde en naadloze ervaring.

De resultaten laten ook zien hoe succesvolle organisaties resources richten op drie hoofdgebieden om een uitgebreid 360 ° overzicht van hun klanten te verkrijgen:

  • Datapunten verbinden;
  • Geavanceerde automatisering gebruiken voor een optimale besluitvorming;
  • Klantengroei maximaliseren door verbeterde processen en real-time analyse.

Verwacht wordt dat er tegen 2020 wereldwijd 50 miljard netwerkverbonden apparaten zijn – wat gelijk staat aan zeven keer meer verbonden apparaten dan mensen. De besluiten worden direct genomen met een klik op een scherm of met een muis. Het betekent dat verbonden zijn nu een vereiste van de klant is.

Verbind om meer klanten te winnen, te behouden en beter te dienen.

Bekijk de infografic

Bron : Experian

Gerelateerde artikelen

© 2018 VCMB Maatwerk software door Way2Web

Wanneer onderneemt u actie bij het signalen van betalingsachterstanden?

Laden ... Laden ...