Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer of klik hier om te accepteren. Accepteren Lees meer

VCMB - Verbonden door creditmanagement kennis!
VCMB

Personalisering wordt steeds belangrijker, zeker online

Personalisering wordt steeds belangrijker, vooral online. Klanten verwachten een relevante boodschap, die aansluit op hun interesses. Volgens Jeroen Boutkam, Business Consultant bij Focum, is een compleet en betrouwbaar beeld van iedere klant noodzakelijk om nog onderscheidend te zijn. “Alleen met een volledig klantbeeld, kunt u zich onderscheiden van de concurrentie.”

Wie zijn uw klanten?
Bedrijven die een compleet beeld van hun klanten hebben, kunnen gerichter met hen communiceren. 

Lees meer.

 

Gerelateerde artikelen

VCMB verwelkomt Buckaroo als nieuw lid

VCMB verwelkomt Buckaroo als nieuw lid

In 2005 begon Buckaroo als Payment Service Provider in Nederland. In 2020 opende Buckaroo een kantoor in België. Buckaroo was de eerste aanbieder van ...

© 2021 VCMB - Website door: New Fountain

Wanneer onderneemt u actie bij het signalen van betalingsachterstanden?

Laden ... Laden ...