Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer of klik hier om te accepteren. Accepteren Lees meer

VCMB - Verbonden door creditmanagement kennis!
VCMB

Personalisering wordt steeds belangrijker, zeker online

Personalisering wordt steeds belangrijker, vooral online. Klanten verwachten een relevante boodschap, die aansluit op hun interesses. Volgens Jeroen Boutkam, Business Consultant bij Focum, is een compleet en betrouwbaar beeld van iedere klant noodzakelijk om nog onderscheidend te zijn. “Alleen met een volledig klantbeeld, kunt u zich onderscheiden van de concurrentie.”

Wie zijn uw klanten?
Bedrijven die een compleet beeld van hun klanten hebben, kunnen gerichter met hen communiceren. 

Lees meer.

 

Gerelateerde artikelen

Spookfacturen over niet betaalde app

Spookfacturen over niet betaalde app

Uit naam van gerechtsdeurwaarders hebben meerdere mensen valse e-mails ontvangen. In deze e-mails vragen de deurwaarders om een...

Ondertekening gedragsregels

Ondertekening gedragsregels

Onze nieuwe gedragsregels zijn door de VCMB ALV bekrachtigd. Een aantal leden hebben die al ondertekend teruggestuurd, maar nog lang niet allemaal. In...

© 2019 VCMB Maatwerk software door Way2Web

Wanneer onderneemt u actie bij het signalen van betalingsachterstanden?

Laden ... Laden ...