Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer of klik hier om te accepteren. Accepteren Lees meer

VCMB - Verbonden door creditmanagement kennis!
VCMB

The new rules of customer engagement

With instant access to information at their fingertips, such as price comparison sites, social media and customer reviews, customers arguably have more knowledge and power than ever before.

Alongside this trend, new data sources have allowed organisations to build a better understanding of their customers and competitive differentiation. As such, both customers and organisations stand to benefit. Customer centricity, founded on quality data and decisions, allows organisations to build more mutually rewarding relationships, whilst giving customers a greater degree of control. Read more New Rules Customer engagement

Gerelateerde artikelen

Spookfacturen over niet betaalde app

Spookfacturen over niet betaalde app

Uit naam van gerechtsdeurwaarders hebben meerdere mensen valse e-mails ontvangen. In deze e-mails vragen de deurwaarders om een...

Ondertekening gedragsregels

Ondertekening gedragsregels

Onze nieuwe gedragsregels zijn door de VCMB ALV bekrachtigd. Een aantal leden hebben die al ondertekend teruggestuurd, maar nog lang niet allemaal. In...

© 2019 VCMB Maatwerk software door Way2Web

Wanneer onderneemt u actie bij het signalen van betalingsachterstanden?

Laden ... Laden ...