Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer of klik hier om te accepteren. Accepteren Lees meer

VCMB - Verbonden door creditmanagement kennis!
VCMB

VCMB Blog met Frank Beentjes
Directeur bij 10FORIT

In deze terugkerende blog bieden wij elke keer een ander betrokken VCMB-lid het podium om te vertellen wie ze zijn, wat ze waar doen en hoe zij kijken naar de ontwikkelingen binnen hun kant van de creditmanagementmarkt én natuurlijk hoe hun ervaring is met het VCMB.

Deze maand een bijdrage van Frank Beentjes, Directeur bij 10FORIT.

Sinds 2007 ben ik werkzaam voor 10FORIT dat onderdeel is van DSE Automatisering. De DSE-groep bestaat uit diverse IT-gerelateerde bedrijven met ieder hun eigen specialisme. Samen met ongeveer 60 collega’s werken we dagelijks aan nieuwe oplossingen voor onze klanten, veelal op het gebied van IT-onderhoud -en beheer, IT-security en klantcommunicatie. En in dat laatste is 10FORIT gespecialiseerd.

We zijn begonnen als specialist in outbound communicatie. Tegenwoordig leveren wij een compleet omnichannel communicatie platform waarmee locatie onafhankelijk kan worden gewerkt. Tevens is ons dienstenpakket uitgebreid met inbound communicatieoplossingen, waarbij EEZYCOM eenvoudig is te integreren in de oplossingen van partners. Denk bijvoorbeeld aan CRM-pakketten of betaalservices.

In mijn rol heb ik met iedereen contact; collega’s, partners en klanten. Omringd te zijn door inspirerende en innovatieve collega’s op marketing, sales en natuurlijk IT en de passie waarmee ze hun werk doen, geeft me een bevoorrecht gevoel. En relaties van ons blij maken met onze communicatieoplossingen is gewoon enorm leuk. Door ons EEZYCOM platform hoeven ze geen saai herhalend werk meer te doen en tegelijkertijd bieden ze hun klanten een verbeterde customer journey. Organisaties begrijpen dat digitalisering hen kan helpen bij het verbeteren van de klanttevredenheid, maar ook werknemerstevredenheid. Mooi meegenomen daarbij is een verhoging van de productiviteit.

Ons bedrijf heeft de laatste jaren enorm geïnvesteerd in Artificial Intelligence, oftewel AI of kunstmatige intelligentie. Wij hebben ons met name gefocust om ‘incasso-taal’ goed te verstaan en het procesmatig in te zetten voor met name geautomatiseerde communicatie binnen credit management.

‘Practise what you preach’ dacht mijn collega Arno van den Broek en ontwikkelde een Lite versie van EEZYCOM Voice AI. Dit is als het ware een digitale receptionist op basis van AI. Deze zorgt voor het doorverbinden van inkomende telefoontjes naar de juiste afdeling of persoon. Wij hebben dit zelf in gebruik genomen en hiermee ontlasten wij onze receptioniste. Bel gerust eens naar ons nummer, 088 0016604, en probeer het uit. Vraag naar Arno of Frank, of roep eens wat geks als Pino of Einstein. Of je de laatste twee aan de lijn krijgt betwijfel ik, maar je wordt te woord gestaan, persoonlijk of via EEZYCOM Voice AI Lite.

Zo proberen wij steeds opnieuw toepassingen te bedenken waarmee leden van het VCMB zich kunnen onderscheiden. Daarom is het mooi dat deze brancheorganisatie bestaat. Wij delen de kennis die wij hebben en samen zorgen we dat de sector zich blijft ontwikkelen. Dat is ook waar het VCMB voor staat. Zo zorgen we dat credit management er goed voor staat bij de buitenwacht.

Nu de corona maatregelen langzamerhand opgeheven worden, kijk ik er naar uit jullie allemaal weer fysiek te ontmoeten. Er staan een aantal beurzen op het programma, waaronder de Credit Expo, en ik hoop iedereen weer persoonlijk te spreken. Tot snel!

 

 

Gerelateerde artikelen

VCMB verwelkomt Buckaroo als nieuw lid

VCMB verwelkomt Buckaroo als nieuw lid

In 2005 begon Buckaroo als Payment Service Provider in Nederland. In 2020 opende Buckaroo een kantoor in België. Buckaroo was de eerste aanbieder van ...

© 2021 VCMB - Website door: New Fountain

Wanneer onderneemt u actie bij het signalen van betalingsachterstanden?

Laden ... Laden ...